Facebook znemožní změnit obrázek, nadpis a popisek sdíleného odkazu.

Facebook znemožní změnit obrázek, nadpis a popisek sdíleného odkazu. Zásadní nepříjemnost pro firemní Stránky, které tak ztratí možnost napravit nesmysly, které Facebook běžně natahuje z webů. Facebook tvrdí, že to dělá v rámci „boje proti fake news“, ale když se podíváte na to, možnost úprav zůstala u placené reklamy a mizí u neplacených příspěvků, tak to můžete chápat i jako další nástroj nutící firmy k placení. Samotné API Change Log: Modifying Link Previews ukazuje, že buď Facebook vůbec netuší jak ho firmy a vydavatelé používají, nebo je prostě tahá za nos. Jediné co zůstává funkční je, že se vše natahuje z META značek, viz Co je to Open Graph a proč je potřeba aby designeři webů věděli o co jde. Změna dorazí 17. července

[23.07.17] Je už jasnější jak to je, takže podrobněji viz Facebook zrušil možnost úpravy sdílených odkazů. Pro vydavatele nabízí (asi dočasné) řešení

2017-07-09 07_47_28-API Change Log_ Modifying Link Previews - Facebook for Developers.png

 

Reklamy