Média stále v něco zoufale doufají. Teď v záchranu produkováním záplavy videí.

Média stále v něco zoufale doufají. Teď v záchranu produkováním záplavy videí. Paradoxně to vede k tomu, že likvidují novinářské týmy zaměřené na psaní. Což nakonec povede i k tomu, že pro novinařinu ve video podobě nebudou mít nejpodstatnější základ. Celé to zakládají na tom, že to prý „čtenáři chtějí“, ale skutečnost je taková, že tohle čtenáři nechtějí, je to další umělé vytváření poptávky. Která, opět, nemá ekonomický model. Za videa nikdo platit nebude a sami sledující reklamu okolo nich nenávidí ještě více, než tu klasickou. Viz MTV NEWS—AND OTHER SITES—ARE FRANTICALLY PIVOTING TO VIDEO. IT WON’T WORK a hlavně Video news isn’t growing as fast as you’d think, and other surprising findings from a new global survey

Screen-Shot-2016-06-14-at-2.12.15-PM.png

 

Reklamy