Co vede fanoušky k tomu, že se stanou fanoušky?

Co vede fanoušky k tomu, že se stanou fanoušky? V 73 procentech to, že mají zájem o vaše produkty či služby, takže rozhodně nepodceňujte přesně tohle na sociálních sítích komunikovat. Na druhém místě (skoro 59 %) je zájem o nabídky, takže nepodceňujte slevy, výprodeje a výhodné nabídky určené právě a jen fanouškům. Zajímavé na zjištění od Sprout Social je, že pouze 21 % to udělá, protože to udělali jejich přátelé a pouze 25 % protože chtějí komunikovat se značkou. Logické, protože značce můžete psát, aniž byste byli fanoušky.  Viz New Study Looks at What Makes People Unfollow Brands on Social

sprout 2.png

Advertisements

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s