Většina studentů nepozná sponzorovaný obsah (reklamu) a skutečnou zprávu.

Většina studentů nepozná sponzorovaný obsah (reklamu) a skutečnou zprávu. Zjistila to studie (PDF), podle které je potřeba aby školy více vzdělávali i v tomto ohledu. Já bych k tomu dodal, že je také potřeba, aby reklama byla opravdu jasně odlišena, což je něco čemu se řada online služeb snaží co nejvíce vyhnout. Studie, která toto zjistila, to řešila na vzorku 7 804 studentů ze středních a vysokých škol. Zjistila mimo jiné i to, že 70 % studentů si myslí, že nemá důvod nevěřit článků o financích napsaných šéfem banky. Ale také třeba to, že důvěryhodnost tweetu studenti posuzují i třeba podle velikost připojené fotografie. Vcelku katastrofa. Viz Most students can’t tell the difference between sponsored content and real news a Most Students Don’t Know When News Is Fake, Stanford Study Finds

2016-11-26 11_59_11-Executive Summary 11.21.16.pdf.png

 

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s