Facebook našel další „chybně kalkulované metriky“ a prý to teď všechno napraví

Facebook našel další „chybně kalkulované metriky“ a prý to teď všechno napraví, založí Radu pro měření a prý bude i ověřovat přes třetí strany. Problém je, že posledních několik let Facebook falšoval metriky videa, zhlédnutí, délky zhlédnutí. A nově oznámil i to, že špatně počítal dosah stejně tak jako čas trávený s Instantními články. Na tomhle všem založil zpoplatnění, ovlivnil tím vydavateli i agentury, bylo to základem všech rozhodovacích procesů. Teď už jenom doufejme, že někdo nezávislý přepočítá počty uživatelů, Facebook přestane automaticky spouštět videa a nebude počítat video jako zhlédnutá i v době, kdy už řadu sekund hraje mimo viditelnou plochu. Popravdě to ale asi je stejně zbytečné, jediné podstatné je, že se Facebooku nedá a nikdy nebude dát věřit. A mimochodem u dosahu je ta špatná zpráva, že počítal opakovaná zobrazení vícekrát, takže reálný dosah bude až o desítky procent menší. Viz Facebook Says It Found More Miscalculated Metrics

2016-11-17 21_31_00-Facebook Says It Found More Miscalculated Metrics - WSJ.png