Facebook dva roky o 60 až 80 % nadsazoval zásadní metriku, zhlédnutí videí.

Facebook o 60 až 80 % nadsazoval zásadní metriku, zhlédnutí videí. Což vlastně nemůže vůbec překvapit, protože na tohle osobně upozorňuji už skoro dva roky, tu dobu co to Facebook dělal. Ono totiž ono automatické spouštění videí a k tomu to, že videa běží i poté co je přestane vidět na displeji má ještě dalekosáhlejší důsledky, než jenom to na co se „přišlo teď“. A celé to znamená, že dva roky zázračné výsledky video reklamy na Facebooku ve skutečnosti neexistují. Ono počítat do shlédnutí videa co nebyla viděna ani tři sekundy a tvrdit, že ta metrika měří jen videa zhlédnutá déle než tři sekundy je opravdu docela parodie. Viz Facebook Overestimated Key Video Metric for Two Years

Německý ochránce soukromí nařídil Facebooku aby umožnil uživatelům používat i falešná jména.

Reklamy